BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday 2 July 2011

penyakit oh penyakit

Assalamualaikum. tahun ni tahun yg paling banyak aku dapat penyakit. haihh~ mula dari awal tahun. aku sakit perut. tapi tade cirit birit. 24 jam keja nak muntah je. tak boleh makan sikit mesti muntah. makan ubat pon keluar balik. lepas tu mak bawak la aku pegi KMC ( kedah medical centre ). memang ingt nak kena tahan wad la haritu. KMC kn selalu tahan orang. HAHA :D tapi aku xkena tahan pon. doktor tu cakap aku keracunan makanan. yg aku ingt malam tu aku makan oblong fevret aku tu je. sebelum ni xpenah pon "kena racun" cmni HAHA :D pastu dh check semua, doktor tu suruh pilih nak bius obat ke nak masuk obat dkt "tut"? aku terus pilih bius. aku lebih rela kena bius daripada masokkan obat kt situ =.= then aku memang kena cucuk la, dekat ponggong =.= ini lah salah satu sebab kenapa aku tak suka hospital. aku xsuka kena cucuk!!!! nasib baik yg cucuk tu perempuan. grr! lepas tu baru je elok sakit perut tu datang pulak sakit tekak tanpa diundang. tak malu betul. haihh~ tu la sakit tekak pertama yang sangat sangat sangat terok dalam hidup aku. sakit sampai aku xtau mcm mna nk gambarkan. maybe aku xpernah sakit tekak kot sebelum ni. sbb tu rsa mcm terok. HAHA :D tapi memang sakit sangatsangat la.kali ni aku x pegi ambik ubat. mak buatkan air asam.masa minum tu ya Allah. punya la pedih tekak aku. mcm nak menangis je rasa. huhuhu :D 1 hari aku dapat minum 1/2 gelas je. sakit sangat nk minum. beberapa hri kemudian tu dh elok sakit tekak datang pulak demam. yang ni ada pakej siap. ada bonus lagi. siap dgn batok, selsema dgn sakit kepala. bila dh batok datang la balik sakit tekak tu. ha, yg tu la bonusnya. HAHA :D memang terok sangat lah masa tu. sabo je la. lama jgk la nk elok demam tu. dlm seminggu baru ok. lepas demam tu penyakit2 ni rest kejap . HAHA. lepas tu bulan 5 dia start balik. demam lg. dgn pakej yg sama. haihh~ ( tapi bonus tade ) mcm tu jugak. seminggu baru elok demam. then, tengah2 bulan jun, mana tah datang sakit pinggang ni. ( bukan dkt pinggang sgt. antara pinggang dgn pinggul . dkt tulang ) mulamula tu rasa sikitsikit je. aku buat xtau je la. nanti ok la kot. lepas tu bak kata pepatah la kan. " malang tak berbau " aku jatuh dalam bilik air. sakit yg sikitsikit tu terus jadi banyak. HAHA. nak tunduk sakit. nak duduk sakit. nak jalan pon sakit. nak buat apa semua sakit. nak tidur pon xsyok la dh jadi mcm tu. dh terok mcm tu mak dgn abah aku pon bawak la aku g mengurut. sakit lah xtau nak cakap. habis dikilaskilas nya kaki aku. pinggang aku. HAHA :D sampai sekarang xelok lagi sakit pinggang aku ni. ada kurang sikit la lepas ngurut tu. tapi ada rasa lagi sakit tu. nak buat mcm mna lagi. redha ja la. sakit tu nikmat tuhan bagi kn. terima je la :) satu je penyakit aku yang xpernah nak hilang. penyakit pemalas. HAHA :D tapi penyakit ni tak terok. ok ok je . HAHAHAHA :D


0 comments: